Tour De Paris - Dag 0

Idag var det dags för avfärd! Äntligen! Vi sågs i hamnen i Malmö tidigt imorse för att några timmar senare cykla ombord Finnlines-färjan mot Travemunde. Nio timmar på färjan spenderades med TV, spel, inte-så kulinarisk-mat och häng.
Med tanke på hur jag mådde igår så är jag glad att jag kände mig mycket piggare och redo för cyklingen idag!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Nio timmar senare var det dags att rulla av förjan i Travemunde. Lite trixigt och smånervöst att köra av färjan med alla spår och lastbilar. Sen körde vi 2,5 mil till Lübeck, rullade genom en solig stad och fick höra heja-rop från alla på stan, det var häftigt! Imorgon börjar vi på riktigt! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0