Team Rynkeby - snart dags för avfärd till Paris

Sedan september 2021 har jag varit en del av Team Rynkeby - God Morgon Malmö, ett välgörenhetsprojekt som samlar in pengar till Barncancerfonden. Under hösten och vintern jagade vi sponsorer, tränade fyspass och spinning ihop tre gånger i veckan, ordnade events såsom Spin of Hope, ett eget backyard ultra, Golf of Hope, julklappsinslagning på Emporia, hämtning av julgranar m.m. Allt för att samla in så mycket pengar som möjligt till Barncancerfonden.

Här är jag sen den 2 april 2022, i ett garage på Hyllie med flera team-kompisar runt mig när jag nervöst ska ta mina första tramptag med klick-skor på min nya fina Rynkeby-cykel.

(null)

Nu tre månader senare har jag tillsammans med laget cyklat 3 437 km på den där fina cykeln. Vi har cyklat runt omkring Malmö på kortare och längre rundor, och varit iväg på två längre träningsläger tillsammans. Intervallpass har blandats med glassrundor.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Och nu är det dags - på fredag påbörjar vi avslutningen på projektåret och vår ca 125 mil långa cykling mot Paris! Den 16 juli kommer vårt lag och alla ca 2500 cyklister från 9 länder trampa in i Paris ihop! 

Häng med på uppdateringar om vår resa här, på facebook, instagram och på @teamrynkebygodmorgonmalmo 

Ni kan också följa vårt och alla andra lags position i realtid på den här länken:
https://team-rynkeby.web-track.dk/?fbclid=IwAR04NWIejL4v-5uuG3iaPjrH7DefL1WH4JVhYn0TMZbSVveq7Z6pA4g3Gdk

Här nedan ser ni lite hur dagsetapperna kommer se ut:

(null)

 

Nu kör vi! Mot Paris! 

Vill du bidra till vår insamling till Barncancerfonden? Jag betalar allt för resan själv, så alla bidrag går oavkortat till Barncancerfonden. Klicka på länken nedan eller swisha till mig på 073-570 7331 så swishar jag vidare till insamlingen 

https://intranet.team-rynkeby.com/mycollection/3073




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0