Just nu för ett år sedan...

...var jag i Uganda på en rundresa med G Adventures. Jag har rest ganska mycket i Afrika och Uganda är ett av de finaste länderna. Upplevelsen att komma nära gorillorna var så otroligt häftig. Och gruppen jag reste med var fantastisk och vi hade väldigt roligt ihop. En av mina bästa resor helt enkelt! Här kommer en massa bilder!

(null)

Resan utgick från huvudstaden Kampala och ett sen var det första korta stoppet på ekvatorn.

(null)

Med utsikt över Queen Elizabeth National Park.

(null)

Vi bodde två nätter vid Lake Bunyonyi. En otroligt vacker plats!

(null)

(null)

Därifrån åkte vi också till Bwindi Impenetrable National Park för att göra vår gorilla trek!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På vägen hem drack vi öl i nån liten by.

(null)

En annan dag spelade vi fotboll med en skolas fotbollslag vid Lake Bunyonyi.

(null)

Sedan reste vi vidare. Köpte mat längs vägen...

(null)

Och kom fram till Jinja där vi bodde intill Nilen några dagar. 

(null)

Vi åkte på utflykt med Quai bikes. 

(null)

(null)

Och åkte kryssning på Nilen i solnedgången.

(null)

(null)

Bästa resan!

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0