På resande fot

Den här veckan är egentligen inte så spännande då jag mest pluggar... Hade inlämning av en uppsats i kriminologi igår och har min första midterm imorgon bitti... Men har ändå hunnit med dodgeball + firande av vårt fantastiska resultat nere på stan efter matchen i tisdags (vi förlorade med hela 10-0!!). Och igår var jag ock käkade middag på en etiopisk restaurang med 8 fransmän, så fick definitivt öva min franska lite!
Idag hade vi 25 grader varmt igen, så satt ute och pluggade inför tentan tillsammans med en dansk kille som läser samma kurs som mig. Sen gick jag hem och BOKADE EN RESA TILL KUBA!!! Så himla nöjd!! Jag, Jane och Manon åker dit om 2 veckor och stannar där 1 vecka och reser runt, så himla kul!!!
Och imorgon är vi 18 personer som drar till Toronto och Niagarafallen över helgen!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Allt låter väldigt spännande, men hinner du plugga också ?

Svar: haha nej...
Hanna

2014-09-26 @ 07:24:29
Postat av: Kajsa

Så himla avis =(

2014-09-26 @ 16:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0