Halvtid

Ja, vad har hänt i veckan som gått?
Den började med panikplugg efter Kuba då jag inom 60 timmar från landning i Kanada hade 2 tentor. Har fått tillbaka resultatet på ena, och den gick i alla fall väldigt bra! Och den andra får vi väl se.
Tanken var väl att jag skulle plugga på supermycket hela veckan, men i onsdags fick vi ju då ett ofriviiligt avbrott med tanke på att vi satt instängda i skolan hela dagen... 
I torsdags hade vi spansk middag då min kompis Carola lagade god mat och blandade 8 liter sangria, vilket resulterade i en festkväll. Och i fredags hade vi någon slags international thanksgiving där alla skulle ta med sig mat från sitt land. Jag gjorde små barbeque-pizzor, så vet inte hur svenskt det kan uppfattas egentligen haha. Middagen gick över till fest och vi gick ut och hade sen efterfest hemma hos mig till 6 på morgonen, så vi var rätt trötta igår... Men har fått mycket plugg gjort i helgen ändå, även om jag hunnit med två bruncher och ett besök på en putine-festival här i Ottawa. Poutine är pommes med gravy och en speciell ost, extremt onyttigt med andra ord!
 
 
Härliga vänner (och helt normala)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0