Go sens go!

Den här veckan har bestått av skola, ineffektivitet, dodgeball... Allt det som har börjat bli ganska mycket vardag här borta...
Men i onsdags kväll var jag bjuden till min nya kanadensiska vän Carley på en halloweenfest med Harry Potter-tema! Jag och min kompis Javi klädde ut oss så gott vi kunde och gav oss iväg på en fest med endast kanadensare. Var riktigt kul att få träffa lite lokala studenter också och inte bara bytisar haha. De hade i alla fall dekorerat huset helt fantastiskt och vi fick verkligen festa i en Harry Potter-värld.
Igår var vi och kollade på mitt livs första NHL-match! Var riktigt riktigt kul! Ottawa spelade mot Chicago, och de bjöd på en spännande match. När de tre ordinarie perioderna var slut stod det 4-4, så det blev förlängning och tillsist straffar. Tyvärr så förlorade Ottawa, menmen...
Nu ikväll är det halloweenfest igen, den här gången med andra bytisar. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0