Hej då Ottawa

Ja, då var det den 17 december och det är dags för mig att åka ifrån Ottawa. Jag kan inte med ord beskriva vilken underbar underbar termin jag har haft här och hur många fantastiska människor jag träffat, från hela världen. Den sista veckan har jag bara försökt umgås så mycket som möjligt med alla mina vänner, och igår kväll, min sista kväll, hade jag reserverat en hel bar för alla mina vänner och jag hade en fantatiskt rolig kväll med näst intill alla jag umgåtts med under terminen, så det känns roligt att min sista kväll blev så bra! Men det är verkligen verkligen tråkigt att åka ifrån alla idag som jag kommit så nära på de här 4 månaderna...
Tack Ottawa och Kanada och alla <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0