Salta, Cafayate

Igar nar jag kom fram till Salta var jag ganska trott. Jag bestamde mig darfor for att ta en chilldag och inte gora sa mycket, sa jag tog mig en powernap under formiddagen och gick sen ut och kollade in den ganska lilla staden Salta ett tag pa eftermiddagen. Det var antligen sol och varmt igen, sa jag passade aven pa att sola och chilla vid hostelets pool nagra timmar! Pa kvallen blev det mate (ett slags ortté de dricker har hela tiden) i vantan pa var gratis middag och sen barhang.
Idag akte jag ivag pa en liten utflykt till en stad som heter Cafayate med 2 franska tjejer. Sjalva stan i sig var inte nagot speciellt egentligen, men resan dit var cool med annu fler haftiga berg :P Nu ar jag nog snart klar med alla berg for den har resan, ska pa en laang bergsutflykt imorgon har i omradet men sen bar det ju av uppat Brasilien!
Har kommer en bild fran dagens utflykt... Ha det bra sa skriver jag snart igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0