Queenstown!

Hej!

Ja, som ni sag pa bilden i forra inlagget hoppade jag Bungy Jump i mandags formiddag, galet roligt var det! Sedan dess har jag flyttat in pa ett hostel i Queenstown och jag reser numera sjalv. Det ar dock inte sa farligt som det later, har pa hostelet har jag traffat massa skona manniskor. Forsta kvallen hade vi en stor barbeque med massa gott grillat och igar hade vi en annan liten fest och gick ut och fortsatte festen ute pa nan klubb. Pa dagarna gor jag inte jattemycket, man har inte rad att gora ALLT... Med andra ord hade jag antagligen gjort ett bungyhopp till om det inte hade kostat pengar ;) Nej, men igar klattrade jag upp for en del fina berg har i Queenstown, och det var val ungefar det. Idag tankte jag hanga pa Starbucks, ata den varldskanda Fergburgaren och kanske ga pa bio. Jag ska ocksa klippa mig idag :) Imorn hoppar jag pa Kiwibussarna vilket ska bli kul, jag kanner for att dra vidare harifran nu! Vi hors!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Hanna, Hoppas allt är bra, var befinner du dig nu ? Har du lämnat Queenstown ?

Kram

2011-03-03 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0