Nya Zeeland kan vara bra haftigt!

Idag nar jag kom fram till Taupo gick jag pa en liten promenad for mig sjalv upp i ett skogsomrade. Jag fick syn pa en liten flod som det med vatten som det angade om, och bestamde mig for att folja den. Tillsist kom jag fram till slutet av den, dar det bildats som en liten pool med naturligt uppvarmt vatten och som sedan flot ihop med kallt vatten i den storre floden nedanfor. Jag hoppade ner i det sakert 40-gradiga vattnet och kollade in solnedgangen. Ibland ar det harligt att vara ute och resa!

Kommentarer
Postat av: pappa

Toppen att du verkligen tar chansen och på så sätt får uppleva nya spännande saker hela tiden.

på väg till Åre och kylan.

2011-03-07 @ 19:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0