Se det snoar, i Indien!



Utsikten fran huset vi bor i har uppe i Himalaya



Igar var vi pa en skidanlaggning, och fick lana dessa heta overaller



Vi hoppade paragliding och red pa hastar igar


Hej igen! Har kommer annu en uppdatering fran Manali. Igar var en mycket intressant dag! Det kandes som att jag var med i en Bollywoodfilm! Tank er en liten dalgang med tusentals manniskor som sysslar med paragliding, hastridning, zorbing, skidakning, fyrhjulingar, skotrar och sakert 20 andra liknande aktiviteter samtidigt, och denna dalgang var inte stor! Jag hoppade iaf paragliding vilket var kul, nastan laskigare an att hoppa fallskarm eftersom det var san trangsel och landningen skedde mitt i folkmassan! Efter hoppet akte vi aven ivag pa en tur pa hast upp i bergen vilket aven den var ganska laskig, men utsikten fin.
Imorse nar jag vaknade snoade det! Det trodde jag aldrig att jag skulle vara med om i Indien! Men vi drog pa vara bikinis, hoppade in i bilen och korde ivag till en varmvattenkalla dar vi badat i 40-50 grader varmt vatten, vilket var valdigt harligt i kontrast med all kyla annars! Annars har vi spenderat ganska mycket tid pa marknaden har i stan, och aven i skolan i byn vi bor i. Men trots kyla har uppe i bergen har vi det riktigt kul och jag trivs bra. Det ar ganska skont att komma bort fran alla tutande bilar och alla lukter i staderna, sa just nu trivs jag bra har i Indien!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Fan vilka snyggingar!

2011-01-30 @ 15:45:06
Postat av: mamma

Hej Hanna,

hemma igen från Marrakech, så kul att få prata med dig idag, och höra att allting är bra ! Ni verkar ha det toppen, och ja, vilka enormt snygga skiddressar !

Kram



2011-01-30 @ 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0