Dagen före avresa!

Hej!
Så är det äntligen dags för mig att åk iväg på världens bästa jorden runt-resa, i morgon kväll åker jag och jag kan knappt fatta att det är sant! Det ska bli så spännande!
Jag har varit ledig den senaste veckan och träffat kompisar, sovit, skrivit ut säkert tusen kopior av flygbiljetter, visum, och andra viktiga papper, jag har bokat in mig några nätter på hostel i lite olika städer och jag har packat.
Att packa inför en 5 månader lång resa i både varma och kalla länder är inte det lättaste, men nu är ryggan så gott som färdigpackad...
Jag ska alldeles strax checka in på mitt flyg till Indien som blir första stoppet, fixa lite mer musik, växla till mig lite dollar och sen får ni inte se mig förrän i juni när jag kommer hem!
Vi hörs igen från Indien :)

Kommentarer
Postat av: Erik Lindhe

Ska bli spännande att följa din resa på din blogg. Maria håller ju också på att planera så kanske ni kan ses någon gång på vägen. Lycka till och kram Erik

2011-01-18 @ 22:09:51
Postat av: Erik Lindhe

Hej! Det ska bli spännande att följa din resa på bloggen. Maria håller ju också på som bäst att planera sin. hoppas att det passar att ni kan träffas någon gång. Sköt om dig och lycka till. Kram Erik

2011-01-18 @ 22:17:36
URL: http://onmywayto.blogg.se/
Postat av: Mimmi

du kommer ha sa roligt Hanna! har precis kollat pa slumdog millionare, sa passa dig! sa hemskt synd om dom indiska barnen.



stor kram pa dig! lev livet nu!

2011-01-21 @ 08:21:29
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0