Fran sno till sol

Nar jag skrev senast snoade det for fullt, men sedan dess har vi haft sol! Vi har inte gjort sa mycket annat an att ligga i solen och sola, lasa, spela kort och ta det allmant lugnt. Nu har jag faktiskt borjat bli brun! Men vi har gjort lite nytta ocksa. I forrgar var vi pa tempelrunda har i Manali. Vi gick till 2 hindi-tempel, ett i gamla Manali och ett i skogen. Vi besokte ocksa ett buddist-tempel som enligt mig var det finaste! Igar skulle vi ga pa vandring uppfor berget vi bor pa, men solen gassade pa och luften ar valdigt tunn har, sa vi orkade inte upp sarskilt langt. Pa eftermiddagen gick vi pa bio och sag Bollywoodfilm, som var pa hindi utan engelsk text vilket gjorde det hela intressant. Men alla bollywoodfilmer har i princip samma story, sa vi hangde med ganska bra anda ;)
Idag har vi blivit hennatatuerade av en kvinna i byn vi bor i, och eftermiddagen spenderar vi i stan for sista gangen. Imorgon borjar namligen var 2 dygn langa resa tillbaka till Delhi. Jag ser fram emot att aka vidare och fa se mer av indien nu, Manali ar jag fardig med! Nasta vecka spenderar vi i Delhi, Agra och sista veckan bor vi hos vardfamiljer i Jaipur!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad skönt med lite sol, vi har fortfarande snö här! Skönt att höra att allt är bra, försökte nå dig igår, inget speciellt var det om !

2011-02-02 @ 18:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0