Framme i Kapstaden

Jag ar framme i Kapstaden och allt ar bra, fast jag ar ganska jetlagad efter en resa pa totalt 27 timmar... Forut tyckte jag det var ganska mysigt att flyga och helt okej att hanga pa flygplatser, men nu ar jag ganska trott pa det! Alla flygplatser ser likadana ut, och det ar inte sa spannande att ga omkring pa en liten terminal i 5 timmar som jag fick gora igar i Johannesburg.
Jag kom hit vid 1 pa natten igar, och da var klockan 10 pa morgonen i Syndey, sa jag missade natten dar, men jag fick iaf ga och sova direkt nar jag kom fram!
Idag har jag akt runt pa en sightseeingbuss igen, precis som forra gangen jag var har. Men jag hoppade av pa stranden och hangde dar ett par timmar, och sa hangde jag ett tag nere i Waterfront ocksa. Sa det har varit en ganska lugn dag iaf... Daremot ar jag ganska trott pa att resa runt sjalv vid det har laget, sa det ska bli skont att mota upp gruppen jag ska resa med i 3 veckor pa sondag. Imorgon aker jag ner till Cape Point, och pa sondag eftermiddag ska jag till Robben Island sa jag har att gora ;)
Nu ska jag ga och ata nat och sen ta det lugnt och ga och lagga mig tidigt och forsoka ta igen lite mer somn :) Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0