tisdag

Ja denna dag har inte varit så speciell... Det har regnat och varit storm precis hela dagen och jag längtar efter sol igen! Jag har varit en sväng på stan och fixat nödvändiga grejer såsom bensin till bilen, telefonkort, lösa in check på banken osv... Och så har jag varit i skolan, pratat med Kajsa i telefon, umgåtts med mina små barn här nere och chillat på rummet. Nu ska jag ta mig en varm och skön dusch, sen läsa lite och imorgon har jag sovmorgon till hela 8.00! Det blir en intensiv dag full med sport och bilåkande fram och tillbaka!
Mamma och Pappa befinenr sig just nu i Frankrike! På lördag kommer de hit =) Och idag har jag fått veta att jag är ledig nästa torsdag för då är det lovdag! À demain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0