Tisdag

Då jag var dödstrött hela dagen igår gick jag och la mig och släckte lampan redan klockan 9 igår kväll. Självklart somnade jag direkt och jag sov gott fram till 7 imorse då det var dags att väcka barnen och köra dem till skolan som vanligt. Nu när jag kom tillbaka gjorde jag frukost till mig - yoghurt med banan, kiwi och lite musli - gott! Igår kväll lyckades jag också slänga ihop värsta goda middagen - en fisksoppa. Jag började inte laga en soppa men tillslut stod jag där med fisksoppan serverad - ibland kan man verkligen laga mat på en spik... ;)
Så idag är det alltså dags för skola igen, tror att jag har någon läxa men den orkar jag inte göra, däremot måste jag börja med den där himla presentationen... Innan skolan ska jag träffa Vanda och sitta i solen i parken och picnica. Vi har en massa att prata om då både hon och jag har haft besök hemifrån förra veckan och inte hunnit ses... Så det kanske blir en sväng förbi marknaden också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0