Sushi

Det regnar fortfarande, är typ 10 grader kallt ute och värmen i huset fungerar inte, plus att vi inte har något varmvatten! Underbart. Och jag kan meddela att jag bara har sommarkläder med mig hit...
Idag har jag iaf stått och strukit kläder hela morgonen med musik på högsta volym som peppning. Jag åkte sen in till stan och åt sushi till lunch med Vanda innan skolan började. Mmm vad gott (men oj vad dyrt det är med sushi här! Jag fick 8 bitar för 12 euro vilket var dt billigaste vi hittade!) I skolan hade vi den mindre bra läraren och vi gjorde hörövningar, alltså var jag inte så närvarande på lektionen idag. Menmen jag får ju inga betyg eller nånting här!
Kvällen har varit sådär hittills, mamman här har nog inte sagt att jag gjort någonting bra här sedan jag kom hit och jag är lite trött på allting idag. Jag har trots allt varit här en månad nu och idag känns det som att det räcker alldeles utmärkt. Nu ska jag iaf in till stan en sväng bara för att komma ut från huset och familjen ett tag, får se om det blir bio eller ett glas vin eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0