Robin de Bois (eller Robin Hood som han heter på svenska)

Numera har solen och värmen kommit till Aix en Provence och jag tar självklart varje tillfälle i akt för att vistas i den! Och nog är jag brunast på skolan vid det här laget ;)
Det är alltså vad jag gjort idag - vistats i solen. Men jag har ju gjort andra saker samtidigt, ätit lunch med Vanda, strosat runt på stan, varit med barnen, badat i poolen etc... Och så har jag haft lite skola och jobbat lite till.
Jag ska alldeles strax åka in till Aix och gå på bio med en norsk tjej. Vi ska se Robin de Bois (Robin Hood), jag hoppas den är bra! Vi har iaf valt att se den på engelska med fransk text istället för dubbat till franska - känns bättre så! À demain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0