Min väg upp till huset

Jag tänkte lägga upp bilder på min fina bil och vägen upp till mitt hus (en stor utmaning att ta sig till varje dag!) men blogg.se vill inte lägga upp mina bilder... Aja så är det. Vägen är iaf väldigt brant, grusig, smal och gropig och där kör jag flera gånger per dag, backar in på parkeringen i uppförsbacken etc.
Igår hade jag en väldig hemlängtan och lite sitter kvar idag. Idag är det dessutom molningt och tråkigt väder... Kankse var det för att flera planer för några dagar framöver blev inställda och sen för att man helt enkelt bara längtar hem lite då och då. Just nu räknar jag iaf ner tills när Kajsa kommer ner hit - det ska bli så roligt! Om en vecka kommer hon :)
Imorse vaknade jag lite tidigare än vanligt för att vara med på Skype och sjunga för mamma och vara med när hon öppnade sina presenter, det är nämligen hennes födelsedag idag! Grattis mamma :) Jag skickade ett födelsedagskort för en vecka sen men det verkr inte ha kommit fram...
Nu senare ska jag eventuellt äta lunch på stan med några i en annan grupp i skolan och sen har vi dagens lektion på stan idag. Min klass ska ta en kaffe på nåt café och sen ska vi gå på en cirkus-foto-utställning och få en guidad tur där. Ska bli kul med lite omväxling. Senare ikväll ska jag gå ut och festa lite med några kompisar - var ett tag sen nu så de ska nog bli kul :)
Som sagt krånglar det att lägga upp bilder, men jag hoppas det börjar funka strax igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0