Min bästa vän är min GPS

Idag hade jag sovmorgon till 8, men jag vaknade lite innan det då barnen redan var uppe och sprang. Jag gjorde dem iordning för dagens sportaktiviteter, och strax efter 9 åkte vi iväg. Violette hade dans inne i Aix och medan jag och Gaspard väntade gick vi till en barnbokhandel inne i stan och köpte en bok att läsa ikväll. När dansen var klar åkte vi ut på landet för barnens cirkusträning. Då det spöregnade ute satt jag kvar i bilen och läste min bok medan jag väntade, den är snart slut och väldigt spännande så jag vill egentligen bara fortsätta läsa. Efter cirkusen skulle vi åka och äta lunch på McDo som de säger här. Jag letade upp en på min GPS och den visade sig ligga en bit bort åt fel håll, och dessutom var jag tvungen att köra ut på betalmotorvägen... Men det löste sig. Vi stannade kvar en stund på McDo och lekte i deras stora lekstuga innan vi åkte hem. Tennisen blir nämligen inställd när det regnar, och här öser det verkligen ner (för 5e dan i rad nu!). Nu sitter vi och kollar på film och sen blir det väl ännu mer lek hela eftermiddagen... Jag får också tvätta om allt tvätt eftersom den inte torkar i detta oväder...
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0