Inget speciellt

Idag har inget speciellt inträffat. Jag vaknade, körde barnen till skolan, städade, tvättade, strök kläder, åkte till banken, gick i skolan, åkte hem, hämtade barnen, gjorde läxor med barnen, lagade mat, åt, nattade dem, ja ni fattar - en vanlig dag helt enkelt. Inte så spännande.
Just nu ligger jag på mitt rum och kollar på Dr Ouse (eller Dr House som vi normala människor säger). Egentligen skulle jag åkt hem till en kompis men det blev inställt. Tur det kanske för jag har ingen bensin i bilen.
Jag ska åka till Barcelona 18-20 juni! Nu ska jag bara köpa biljetten innan den blir dyr, 50 euro t&r tycker jag är helt okej! Om nån har tips om den staden tar jag gärna emot dem då jag aldrig varit där! Det blev alltså Barcelona istället för Paris...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0