Helgen utan planer

Japp innan denna helg hade jag inte direkt några planer, men det har blivit en hel del gjort iaf. I fredags var det ju födelsedagsfest som jag redan berättat om, och igår åkte vi tillbaka till samma lägenhet för att äta resterna av all tårta och så spelade vi en massa charader och galenpanna. Helt okej med tanke på att regnet öste ner ute. Jag följde med Vanda (en ungersk aupair) hem till henne direkt efter och där åt jag mat, drack vin, snacka skit och sen sov jag över hos henne. Idag visste vi inte riktigt vart vi skulle åka, men vi träffade 3 tyska tjejer inne i stan på förmiddagen och det slutade med att vi tog deras bil och körde runt i en massa små byar hela dagen. Så idag har vi varit i Eygalières, St Rémy de Provence och Les Baux. Det har varit trevligt. Det blev mycket bilåkande dock (med konstig tysk musik på högsta volym). Nu har jag precis kommit hem och tagit en dusch och nu ska jag sätta på en film jag hyrt och bara ta det lugnt. Bilder från helgen kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0