Ett år med körkort!

Hej hopp! Idag är det ett år sen exakt som jag tog mitt körkort! Woho! Och självklart ville bilen absolut inte fungera imorse... Jag förstår den, här är svinkallt verkligen! Och igår slutade värmen och varmvattnet fungera här nere... Jag har med andra ord sovit med alla de varma kläder jag äger (typ 3 koftor :P).
Igår iaf så hängde jag som sagt väldigt mycket med Vanda, vi har blivit bra kompisar =) Även på kvällen träffade jag henne. Vi åkte in till stan ett tag och satte oss och drack ett glas vin på en uteservering och pratade av oss, vi var båda lite trötta på livet som aupair igår... Menmen.
Nu på morgonen håller jag på med städningen, men jag har gjort ett litet uppehåll eftersom städerskan är här och använder samma saker som jag måste använda... Så fort jag är klar med städningen ska jag börja koka varmvatten för att kunna tvätta håret. Jag får försöka komma på nån bra lösning för håret måste tvättas och jag tänker verkligen inte ställa mig i en iskall dusch när jag redan fryser så mycket!
Sedan blir det skola. Jag vet inte om jag får gå ut ikväll eller om jag måste vara barnvakt, vi får se. Men imorn kommer mamma och pappa hit!!! Ska bli kul med lite sällskap av folk man känner! Och vad jag har längtat! :P
Så så fort jag slutar jobba imorgon vid 12 drar jag in till stan och sen tänker jag umgås med dem resten av helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0