En dag på stan med mamma

Idag har varit en bra dag. Jag var dock väldigt trött imorse när jag var tvungen att gå upp klockan 7... Jag städade och strök och tvättade snabbt så att jag skulle vara klar med allt innan lunchtid. Då kom mamma, pappa, Ingrid & Ove till Vauvernargues och kollade in byn jag bor i. Sen åkte mamma och jag in till stan för att äta lunch och shoppa lite tillsammans bara vi två, medan de andra vandrade i bergen. När det blev dags för mig att hämta barnen körde de hem mig och de åkte hem till sig.
Imorgon har jag lite på schemat, det blir stryka tvätt, göra läxan till imorgon, gå till banken, kolla lite mer på stan & gå i skolan... Inga föräldrar imorgon med andra ord. Det är ju bra att de får göra saker lite själva också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0