Bästa (franska) kompis

Jag kom precis hem från min kompis Vanda. Och hon har nog blivit min bästa kompis här nere, eller ja vi gör ju det mesta tillsammans... Iaf så är det en ganska big deal att åka hem till kompisar här. Jag lutar jobba vid halv 9 och då ska jag ta bilen och dra mig in till, genom, och förbi Aix för att komma hem till dem och detta tar 30-45 minuter enkel riktning. Och så samma grej när man ska hem.
Idag har jag typ bara kört bil alltså, eftersom det också är onsdag vilket betyder barnens sportdag. Tror jag lyckats göra av med nästan en halv tank. Usch.
Nu ska jag iaf sova och i drömmarna hitta på nya idéer över vad jag ska sysselsätta mig med mina återstående helger...

Kommentarer
Postat av: kajsa

En helg är det moi! En vecka! :D

2010-05-27 @ 11:00:18
URL: http://forthethrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0