Värmeslag

Klockan 8 på morgonen visar termometern 29 grader. Nu visar den 40. Det är så galet varmt. Kan ni tänka er att hoppa in i en bil som stått i solen i flera timmar men som inte har air condition? Eller att stå och stryka tvätt i 2 timmar i denna värme? Usch! Det är tur att jag har pool, som jag tyvärr inte hinner utnyttja idag då jag har skola och en del ärenden på stan. Igår var det dock pool för hela slanten på eftermiddagen och mina kompisar var här med mig, och på kvällen badade jag med barnen. Och sen var jag på bio och såg Kiss & Kill (Killers tror jag den heter i Sverige...) som inte direkt var världens bästa film men ändå lite rolig.
Nu bär det som sagt av in till stan. Och så ska jag försöka få till det här med biljetter till Black Eyed Peas i Barcelona i helgen... Ska bli kul att komma dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0