Kajsa!

Jag tror att Kajsa precis har landat i Marseille, men då min bil är så skruttig har vi bestämt att hon tar bussen in till Aix där jag hämtar henne och sen går vi ut och öter nånstans på nåt mysigt torg direkt nu ikväll (för jag är dödshungrig och väldigt sugen på restaurang då jag aldrig äter ute här!). Jag väntar bara på ett sms så åker jag! Resten av helgen blir det nog en del shopping, strand, sol och bad och kanske lite sightseeing, vi får se helt enkelt, men det ska bli kul med sällskap!!! Varmt är det iaf, säkert 35 grader! Så varmt att jag måste slänga mig i poolen varje eftermiddag när jag kommer hem med barnen! Jag börjar iaf bli poopis bland barnen vilket känns bra efter allt i början!
Nä nu åker jag in till stan! Jag skriver när jag har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0