Ett år

Nu är det juni och det känns fantastiskt! Jag kom att tänka på att på lördag är det exakt ett år sen jag tog studenten - bästa dagen någonsin! Ett år! Det har gått så fort och det känns lite konstigt, men jag har ju ändå hunnit med att göra en hel del sedan dess! Direkt efter studenten åkte jag ut till Vässarö där jag var konfledare i en månad, sen sommarjobbade jag på Handelskammaren innan jag åkte till Sydafrika, Swaziland och Mozambique i 7 veckor i september. När jag kom hem började jag jobba på Tennet direkt och där har jag jobbat dygnet runt i 5 månader innan jag nu i början av april flyttade hit ner till Frankrike i 3 månader. Inte helt dåligt sabbatsår måste jag säga!
Och jag ska ju ta ett sabbatsår till vilket känns superbra! Jag är inte på humör för att börja plugga än utan vill resa ännu mer! Därför ska jag jobba på Tennet i 5 månader till nu när jag kommer hem och sen efter jul tänkte jag ge mig ut på en 5-6 månader lång jorden-runt-resa. Det är min plan och den känns superbra!
Jag tänkte också ägna några rader åt mina kära bästa vänner! Jag saknar dem en massa massa och speciellt nu då Lisa och Elvira kommer hem från sin resa i Asien på torsdag. Då är alla de andra 5 hemma, alla utom jag... Lisa har jag knappt träffat sen augusti (vi träffades kanske 2 gånger i oktober när jag kom hem från Afrika och innan hon åkte iväg till USA), Katta och Elvira sedan mitten av februari, och Elin och Ellen sedan början av april när jag åkte hit. Och sedan vi var alla 6 tillsammans har det gått 8 månader!!! Sjukt! Tur att jag bara har 5 veckor kvar här innan vi ses igen :)
Och alla andra vänner saknar jag såklart också :)
Sista kvällen med alla 6 tjejer på 2 månader...

Kommentarer
Postat av: Elvira

Saknar att vara alla sex!!! Måste passa pa hela juli och augusti innan Lisa drar iväg... Då kommer vi ha skitkul! :D Puss på dig!

2010-06-01 @ 12:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0