Aix en Provence

Imorse hade jag inte ställt någon väckarklocka utan jag hade bestämt mig för att sova så länge jag ville, vilket blev till 10. Sen gjorde jag mig i ordning snabbt och åkte in till stan en snabbis för att kolla lite på marknaden (och springa en massa ärenden till familjen blev det mest...) innan jag var tvungen att åka hem igen för att vakta barnen i 2 timmar. Jag åt "lunch" (några tomater) med familjen och körde senare barnen till deras grej och åkte in till stan igen för att träffa en kompis och 2 andra aupairer från Nice och Toulon ett tag för en fika. Nu ikväll sitter jag barnvakt så jag ska passa på att gå och lägga mig tidigt.
Imorgon är alla mina kompisar upptagna och jag vet inte vad jag ska göra helt själv. Tror kanske jag åker till Arles med bussen och tar med mig min bok, och sen på kvällen hyr jag en film, woho! Nej, kanske inte den bästa helgen hittills...
Min nedräkning fortsätter; 17 dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0