Hemma

Jag är hemma och allting är i princip som vanligt igen, man kommer in i allting så snabbt. Nu har jag varit hemma i 2 dagar och har hunnit med att starta renoveringsprojekt i mitt rum, gå på ett litet möte på jobbet, få massage (åh så välbehövt det var!) och att ha en middag med mina tjejer. Idag åker jag ut till Vässarö en vecka, och sen har jag 2 veckors semester till innan jag börjar jobba. Det blir då eventuellt en kompis land och sen ska vi på Emmabodafestivalen.
Planen framöver är att jobba ihjäl mig fram till jul och efter det åker jag ut på en jorden runt hela våren, fram till början av juni. Jag kanske skriver lite om förberedelserna inför den, men annars skriver jag här igen när det är dags för projekt nr 3 under mina sabbatsår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0