För tre månader sen...

...var jag på Skavsta flygplats och hade inte speciellt stor lust att kliva på planet till Frankrike. Jag vet inte riktigt varför. Och det var ganska så tufft, eller väldigt tufft i början, eller i några veckor, här nere. Det tog ett bra tag att vänja sig vid allting och jag trivdes inte superbra. Nu ska jag åka hem, och det trodde jag aldrig att jag skulle säga, men det känns jättetråkigt.
Jag har ju haft mina små incidenter; krockat bilen, blivit utelåst, någon förstörde bilen ännu mer, en fisk som dog, halv översvämning osv... Men jag måste ändå säga att det på det hela taget har gått bra. Och jag har gjort många härliga utflykter (jag har ju nästan varit i alla byar och städer i hela södra Frankrike nu känns det som!); Gorges du Verdon, Cannes x 2, Barcelona, härliga dagar på stranden etc...
Och jag har träffat många härliga människor, några som jag absolut kommer hålla kontakten med länge! Det känns konstigt att ha sagt hej då igår till de kompisar som jag har umgåtts med nästan varje dag i 3 månader nu...
Och nu ikväll var de avskedsmiddag med familjen. Jag fick lite presenter av dem och jag gav barnen lite presenter jag med. Och oj vad jag kommer sakna barnen, en massa massa. Det har varit riktigt tufft med dem ibland, speciellt i början, men de är ändå så otroligt söta och gulliga och jag kommer sakna att få en godnattpuss av dem varje kväll.
Nu ska jag packa ner det sista och sen bär det av till Sverige igen imorgon. Jag har räknat ner varje dag till den 7 juli, och nu är det alltså dags, och så känns det så tråkigt ändå. Jag har inte haft det så dumt här nere ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0