Det är bra

Mm det är konstigt det där men nu, en vecka innan jag ska åka hem, känner jag att jag verkligen kommit in i allting här nere, och jag har insett att jag har det ganska så bra! Jag kommer i alla fall tycka att det är lite tråkigt att åka härifrån, och jag kommer sakna barnen trots allt ;) Men det ska ändå bli skönt att komma hem...
Igår var det onsdag vilket betyder ingen skola för barnen, och inte någon sport heller den här gången för nu är terminen slut för barnen (de har dock inte skolavslutning förrän imorgon!). Så jag spenderade hela morgonen från kl  10 i poolen med pojken, sen åt vi lunch tillsammans, och sen åkte familjen iväg i 2 timmar och jag låg kvar vid poolen (fast det började dock åska helt plötsligt så då fick jag ta en liten paus...) och sen när de kom tillbaka badade barnen ännu mer i poolen. Och det fortsatte ända fram till kl 11 på kvällen! Själv åt jag mat med föräldrarna och deras 4 vänner som är på besök. Och det var en god middag!!! Haha gambas med ris och en hallontårta till efterrätt (med ost däremellan såklart!). Jag satt med där på en hörna och lyssnade på alla deras studietidsminnen typ och skrattade lite när alla andra skrattade, men var inte direkt så involverad i samtalet. Men jag förstod i alla fall allt som sas, så jag har nog lärt mig en hel del franska här nere under mina 3 månader i alla fall...
Nu ska jag in till stan och shoppa lite en sista gång innan jag åker hem (och igår startade dessutom rean här ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0