Torsdag

Imorse var barnen inte så roliga. Flickan ville inte vara kvar på "lekis" efter skolan vilket de ska vara på torsdagar, så då bestämdes det att jag skulle hämta dem direkt efter skolan i eftermiddag. Men då blir såklart pojken helt galen av att han inte ska få vara på fritids. då bestämde jag att jag hämtar dem 5 - mitt emellan, varefter de båda står och stortjuter och vägrar åka iväg alls. Hopplöst!
Nu på morgonen har jag strukit en massa tvätt och dammsugit lite i barnens rum - woho! Det som varit bra med morgonen var att jag hittade ett godisförråd! Nä men iom att jag är så hungrig heeela tiden så betyder sånna saker mycket :P Nu ska jag iaf åka in till stan snart för att hämta familjens post, jag ska till banken och förhoppningsvis få ut en massa pengar, äta lunch med Julia och sen gå i skolan.
Jag måste väl börja planera lite för helgen, det är ju torsdag. Jag måste iaf jobba lördag morgon och efter det måste jag ut och göra nåt! Jag måste bort från huset och Vauvernagues när jag har chansen. På söndag ska jag iaf till Gorges du Verdon, och hela nästa helg ska jag antagligen till St Tropez med familjen. De behöver någon som kan ha koll på barnen på stranden och på kvällen när de är på restaurang... Kul att jag får följa med va (på restaurang alltså...) Aja hej då så länge. Och Elin och Ellen; lägg till mig på skype! hannalindhe90 heter jag. Skulle vara trevligt att prata med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0