Sitter i skolan

Just nu sitter jag i skolan dar jag ska plugga franska de narmsta 3 manaderna. Vi har precis fatt en introduktion och gjort prov i franska och jag tror att det gick ganska bra iaf.
Jag har nog aldrig nansin varit sa nervos som i morse. Jag visste val ingenting om hur allt skulle funka, var jag skulle lamna barnen pa morgonen, hur jag skulle kunna tanka, om jag skulle kunna hitta skolan osv... Allt det ar nu avklarat och jag tror att jag kommer overleva ocksa denna dag. Idag har jag inte direkt lart kanna nagon har, men det kommer val senare, det verkar iaf som att det ar ganska manga svenskar har pa skolan (folkuniversitetet har sina lektioner har tror jag)... Nu vet jag inte riktigt vad jag ska gora innan jag ska hamta barnen om 2 timmar... En tur runt staden tar jag nog imorgon for idag sporegnar det har och jag har inget paraply eller nagra regnklader. Jag kanska ska forsoka hitta nagot att ata for jag ar dodshungrig! Jag tror iaf att jag kommer lyckas hitta och hamta barnen sen, for nu funkar min gps i bilen igen. Men jag kan ju saga att det ar inte det lattaste att kora bil i Frankrike eller Aix! Jag lyckades inte fa internet att funka i huset forut idag, sa ni dar hemma far kanske prata med mig pa mobilen ikvall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0