Poolen är invigd!

Även idag har det varit väldigt varmt här nere, även om jag kanske överdrivit lite när jag sa att det är 30 grader. Men 25 grader är det iaf säkert! Och eftersom det var så varmt idag så tyckte barnen att det var dags för mig att inviga poolen tillsammans med dem vilket vi gjorde efter jag hämtat dem i skolan! Vattnet var dock iskallt!
Det har väl varit en ganska bra dag idag, även om jag inte gjort sådär jättemycket. Man får lite hemlängtan då och då, men det är nog lite för att jag är så rastlös som jag är!
Kajsa har bokat flyget hit nu, så första helgen i juni kommer hon hit och hälsar på och ska bo hos mig :D
Nu ska jag undersöka lite vad det finns för äventyrliga aktiviteter här i området man kan göra - känner att det skulle vara trevligt med en liten adrenalinkick ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0