Jag är nervös!

Igår kväll hade jag en liten hej då-middag för lite vänner, vilket jag tyckte var väldigt roligt =) Däremot är det ju lite tråkigt att säga hej då... Tur att jag inte blir borta för länge!
Idag har jag jobbat hela dagen och varit och klippt mig hos min ängel Ellen så jag har inte haft tid alls att packa. Jag jobbar dum som jag är imorgon också, plus att det är ett litet event på jobbet på kvällen jag inte kan missa så det blir inte mycket tid för packning då heller - vilket leder till att jag nu är ganska stressad. Dessutom är jag ganska så nervös!
Jag får helt enkelt gå upp tidigt tidigt imorgon bitti, dra fram hela sommargarderoben igen (slängde ner allt i väskan igår men den vägde säkert 40 kg och jag får ha 15) och försöka göra en rensning. Men hur ska man kunna pcka så lite när man ska vara borta 3 månader?! Jag får väl göra ett försök och packa resten i en väska som mamma och pappa får ta med när de kommer till Aix om en månad...
Nu ska jag sova, näst sista natten hemma =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0