Här bor jag

Vardagsrummet
Köket
Trädgård
Matplats och pool
Violettes rum
Mitt rum
Nu drar jag till Ruynicard där mina föräldrar ska bo när de kommer ner... Där tänkte jag göra min läxa inför imorn och kanske sätta mig och läsa lite. Jag ska också försöka hinna åka till ett apotek innan jag ska hämta barnen, jag är dödsförkyld). Mamman i familjen har visat mig hur jag ska tvätta (ska göra det varannan dag!), städa, stryka m.m. nu på morgonen, men jag orkar inte göra det idag, får bli imorn. Nu har jag iaf fått i mig lite mat - äntligen! (jag får knappt nån mat här - kylskåpet är tomt!) nu fick jag iaf pasta, tonfisk, och sallad, tro det eller ej, men bland de godaste jag ätit hittills här! Aja, hej då så länge...

Kommentarer
Postat av: Eliseise

Hannis! Jag tänker på dig, och jag fårstår att det är jobbigt att inte veta vad du ska göra, inte känna någon osv. Men det blir bättre. Lär känna folk i skolan bara, eller börja gå i kör eller något så du får träffa lite folk! Hoppas att det ordnar sig med allt. Vi kanske kan skypa någon dag? puss puss puss

2010-04-15 @ 22:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0