En fjärdedel

Idag har jag varit här i 3 veckor - det känns som en evighet, samtidigt som det ändå gått liite snabbt. Jag tror nog att tiden här kommer gå ganska snabbt på det hela taget, jag menar idag är det 9 veckor kvar, känns ändå överskådligt... 1/4 har jag alltså gjort här idag vilket ändå känns bra.
Jag ska också försöka prata med mamman här om när jag ska åka hem idag, men jag tycker det är lite nervöst så jag lyckas aldrig komma till skott :P Men det är ju bäst för dem att få veta, och bäst för mig så jag kan boka flyg för priserna går hela tiden upp!
Nu ska jag iaf snart åka in till Aix. Jag ska gå till turistbyrån för att undersöka om man kan göra några äventyrsaktiviteter här omkring i helgen, jag måste handla en födelsedagspresent till en kompis här nere som fyller år och som vi ska på födelsedagsfest hos ikväll, jag måste äta lunch (förhoppningsvis med några kompisar?) och sen så har jag skola igen. Nu på morgonen har jag iaf lyckats med att skriva ihop texten som är dagens läxa, det tar emot att sitta med läxor igen!
Aja, det är iaf sol och skönt här! Jag tror att vi imorgon kanske åker till en strand i en by som heter St Croix eller nåt sånt, den ska tydligen vara en av de finaste här i närheten, men vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0