Denna dag

Ja, äntligen har jag fått mitt bankkort och alltså lön! Vilket känns som en stoor lättnad! Efter besöket på banken (hon som jobbar där är iaf väldigt snäll) träffade jag Julia. Vi handlade med oss lite lunch och gick hem till henne och åt i trädgården. Sen var det skola. Det här med hörförståelse och att förstå tv-program och så är inte riktigt min grej, men det är väl bra för mitt språk... Däremot var jag extremt trött idag så det var lite svårt att koncentrera sig.
Resten av dagen har spenderats med barnen. Vi byggde kojor till katten, gjorde läxor, lekte med små figurer, duschade och åt mat - allt det som numera är min vardag. Resten av kvällen spenderades med att prata med familjen och ta det lite lugnt - precis som vanligt där också alltså.
Imorn är det lite lunch med norskarna tror jag, skola, och sen får jag se på kvällen. Eventuellt ska vi gå ut. På lördag vet jag inte vad jag ska göra, kanske blir det stranden i Marseille, kanske stannar jag i Aix. Jag har iaf ett möte med tjejen vars bil jag krockade vid lunchtid på lördag...
Imorgon har jag varit här i 2 veckor - sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0