Roadtrip till Karlstad

Idag har jag varit i Karlstad på arbetsintervju. Tidigare i somras betämde jag mig för att jag ville jobba uppe i fjällen och skickade in en massa ansökningar till både de svenska fjällen, alperna och guadeloupe (som iofs ligger i västindien :P) och idag var jag på intervju hos ett av dem skidortsföretagen. Nu ska jag ju åka till Frankrike i vår så jag kommer inte ta jobbet, men jag tänkte att det kunde vara bra att öva lite på arbetsintervju (jag kanske skrev det i förra inlägget?)
Aja, det blev en ganska mysig bilutflykt med mamma (som inte är så glad över att jag ska åka på söndag...) och det kändes som att intervjun gick bra =)
Kom precis på att jag måste ta min malariatablett idag! Hur ska man komma ihåg att ta den varje tisdag i 10 veckor framåt?! Man kan inte sätta in en påminnelsegrej på bloggen :P? Mobilen lär jag ju inte använda så mycket där nere...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0