Resfeber gånger 1000!

Jag håller på att svimma av resfeber här hemma! Har nu äntligen packat klart iaf och jag är nog väldigt klar att åka! Men jag håller seriöst på att dö av nervositet :P Det är lite konstigt med tanke på hur länge jag tjatat om den här resan, men jag tycker fortfarande att det ska bli sjukt kul och häftigt och allting men lite nervös kan man ju få va!
Nu ska jag iväg och äta middag med familjen på någon restaurang i stan, ska bli gott och kul =)
När jag kommer hem ska jag nog fortsätta vela över om jag ska checka in här hemifrån eller inte (beror på om jag kan checka in bara till Johannesburg eller ända till Swaziland) och sen lägga mig i sängen för att antagligen inte kunna sova över huvudtaget!
Imorgon bitti kommer Elin, Ellen, Elvira, Katta och Lisa hem till mig och ska äta en stor och god brunch tillsammans med mig och min familj - då blir det hej då på riktigt...
Får se om jag hinner blogga något imorn, annars skriver jag från Afrika får vi hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0