Mango Groove

Igar kvall var bra! Riktigt roligt! En av mina basta utekvallar nansin!
Vi borjade med att forsoka fa pizza levererat till lodgen, men de kunde tydligen inte gora det langre, sa jag och carli tog en combi till restaurangen, hamtade 7 pizzor och bestallde sen en taxi tillbaka eftersom det var kolsvart ute. Vi at pizza och forade lite innan vi ringde taxikillen igen som hamtade upp oss vid halv 9 och korde oss till House on fire dar det var en stor fest! Festen var grym! Tank er en enorm tradgard upplyst av glodlampor i olika farger i traden, en stor scen dar de hade en dj som spelade rolig musik, ett annat enormt dansgolv halvt inomhus med lite battre musik, manga barer, ett typ oltalt och restaurang... Sjukt haftig miljo!
Vi dansade, skrattade, traffade manga roliga manniskor och allt var toppen. Nar vi ville hem ringde vi bara var taxikille som kom direkt, och val tillbaka pa lodgen satt vi uppe och hangde och hade det kul med ett gang killar fran sydafrika som ocksa bodde pa lodgen.
Underbar kvall helt enkelt!
Nu aker jag alldeles strax till Mozambique - vi kommer koka i den dar minibussen idag! Det ar vaaarmt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter häftigt Hanna ! Hoppas att ni får kul i Mozambique, se upp för valhajarna bara. Ska du ta dykcertifikat ? Var rädd om dig.

Puss o kram

2009-09-27 @ 16:58:32
Postat av: Anonym

Det låter häftigt Hanna ! Hoppas att ni får kul i Mozambique, se upp för valhajarna bara. Ska du ta dykcertifikat ? Var rädd om dig.

Puss o kram

2009-09-27 @ 16:59:34
Postat av: Elvira

Shit, du festar ju hela tiden! :P Guuud vad roligt det låter!!

2009-09-27 @ 19:12:56
Postat av: Katta

Hanna, jag är så avundsjuk! :D Jag vill också åka till Afrika ;)

2009-10-01 @ 12:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0