Kruger National Park

Hej igen!
Nu ar jag i Krugerparken, sitter pa ett internetcafe i campet vi bor i! Jag har det superbra! Vi akte hit i onsdags, det tog kanske 3 timmar innan vi kom in i sjalva parken, och sen dess har vi varit pa safari hela dagarna. Vi har redan sett alla big 5, det gjorde vi igar, och jag har tagit en del riktigt bra foton. Jag maste daremot erkanna att sjalva safarin nog var battre i tanzania, lite mer annorlunda landskap i de olika parkerna dar, har ser allt ut som serengeti. Det ar kallt har idag och det regnade imorse. Ni anar inte vad jag gjorde imorse! Vid 4 gick vi upp, korde ivag 4 pers ut i bushen och gick pa en morning bush walk. Vi gick pa led och sag giraffer, noshorningar och warthogs riktigt nara oss. Vi var mindre an 20 meter fran en stor noshorning, och vi fick krypa fram i graset for att komma sa nara, det var sjukt spannande!
Pa kvallarna lagar vara guider mat till oss och sa sitter vi i vara safaristolar runt en liten campfire och ater, skrattar och berattar historier och ser pa de sjukt manga stjarnorna. Sen gar vi och lagger oss i talten redan vid 9 eftersom vi gar upp vid 5 for att aka ut pa safari igen. Imorn ska vi aka pa en night drive och se en massa djur jaga mitt i natten!
Jag trivs sa himla bra har och har det sjukt kul, bara sa ni vet!
Nasta ganf\g jag bloggar far bli fran SWaziland, ska forsoka ladda upp lite bilder da ocksa!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hanna!

Låter fantastiskt spännande och jag blir riktigt avundsjuk på allt som du får uppleva. Skönt att kunna läsa att du har det jättebra.

pappa

2009-09-12 @ 11:54:09
Postat av: Elvira

Låter fan som en film!

2009-09-12 @ 13:50:59
Postat av: Eliiin

Woooww! Vad coola grejer du får göra Hanna! Själv sitter man hemma och trycker framför jobbannonserna :P

Puss Puss

2009-09-12 @ 22:55:58
Postat av: Sommer

Grymt avis här borta alltså! Skulle vara sjukt häftigt o se the big 5 nån gång (läs: LÄGG UPP BILDER!!!)



Fortsätt ha det bäst! :D

2009-09-14 @ 18:20:39
URL: http://sommersresor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0