Håkan

Ikväll har jag varit på Gröna Lund med Elin och Ellen! Kom precis hem.
Haha vem hade anat att det kunde vara så himla roligt att åka berg-och-dalbana, gå i spökhuset och åka pop-expressen? Kul hade vi iaf! Blev även lite öl, en våffla, spela på chokladhjul (utan att vinna såklart) och så Håkan. Jag måste ju erkänna att jag inte kan speciellt många av hans låtar och såg honom gjorde jag knappast heller, men det blev en bra kväll ändå! Träffade även på en del annat trevligt folk där vilket inte gjorde det hela sämre.
Det blev en tidig kväll däremot som ni märker - imorgon ska det packas som bara den, och på kvällen blir det att gå ut och äta middag med familjen, sen ÅKER JAG =D

Kommentarer
Postat av: Marléne

Jag läser utveckling och internationellt samarbete (: skitkul men svårt som sagt.

2009-09-05 @ 11:53:36
URL: http://marliine.webblogg.se/
Postat av: Elvira

Haha! Otroligt fina bilder! ;)

2009-09-05 @ 18:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0