Forkyld

Internet fungerar igen! Iaf tillfalligt...
Idag delade vi ut nya skor till alla barn pa Lobamba NCP som en annan volontar kopt till dem vilket var valdigt roligt for barnen blev sa glada! Sen holl jag i en lektion for dem som vanligt.
Nu i eftermiddag stannar jag pa lodgen, for jag har lyckats dra pa mig en forkylning. Jag har kant att den varit pa vag i nagra dagar nu, men idag kunde jag knappt andas genom nasan, sa det blev en svang forbi apoteket for att kopa nasspray och nu tanker jag stanna har pa lodgen och vila lite, sa att forkylningen hinner forsvinna innan Mozambique!
Det blir ingen andrad hemresa for mig. Det blev for komplicerat med att andra alla flyg, mest for att det inte gar nagot flyg fran swaziland pa lordagen nar jag tankt aka. Sa jag kommer hem pa onsdagen den 21a precis som planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0