Fika och konfplanering på schemat

Jag är redan ganska rastlös efter att ha varit ledig i bara 3 dagar, så det var ju tur att jag fick jobba en massa extra efter att jag egentligen skulle ha slutat mitt sommarjobb för 3 veckor sedan! Men det är nog bra att vara lite ledig så slipper jag bli så stressad över allt småfix som måste göras. Nu börjar jag iaf bli ganska klar med alla förberedelser, förutom packningen såklart!
Idag ska jag iaf in till stan för en fika med mina gamla klasskompisar och efter det ska jag, Mimmi och Martin träffa 2ans konfledare och planera en återträff på Vässarö på höstlovet - alltså precis efter att jag kommer hem från Afrika! Våra konfirmander var verkligen bäst så det ska bli kul att få åka på återträff på Vässarö med dem =)
Några av våra sköna konfirmander på midsommar

Kommentarer
Postat av: Johanna Hj

Men ni var ju dom bästa konfledarna också ^^ <3

2009-09-02 @ 19:31:00
URL: http://meornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0