Det senaste dygnet har varit ett av de roligaste nagonsin!

Igar gick vi ut och at pizza, sen gick vi till en sportbar pa lyxhotellet och drack en massa drinkar (inte goda ;P). Jag skrattade som aldrig forr (det ar samma sak varje dag, jag har aldrig skrattat sa mycket som jag gjort de 2 senaste veckorna!) iaf vid 12 (haha det har var riktigt sent for oss ;) )klamde vi in oss 20 pers i en minibuss for 12, alla ganska paverkade av drickan, och sjong och hade det sjukt kul. Jag tror tom att ena bakhjulet fick punka for att vi var for tungt lastade :P
Imorse gick jag upp vid 7 och sen dess har jag haft varldens basta dag. Vi blev hamtade pa lodgen och korde upp i bergen i dalen bortom ezulwini valley dar jag bor och korde in i det riktiga afrika, med lervagar, hyddor av lera m.m... dar har vi hela dagen kort omkring pa fyrhjulingar vilket var helt galet kul. Vi korde genom floder, stannade och at vid vattenfall, fikade i byarna, hade det galet bra. En av de basta dagarna nagonsin! Och ni skulle se utsikten och landskapen, sa otroligt vackert. Solnedgangen blev ocksa valdigt fin dar uppifran. Pa vagen hem berattade guiden om lokalbefolningens religion och tro pa andar och alla mojliga fantastiska historier. Jag har haft varlden basta helg hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0