Det är storm ute!

Jag har haft en enormt bra eftermiddag! Mina favoriter (Elin, Elvira, Ellen & Lisa (Katta är ju bortrest)) kom lite spontant över för att hänga och äta lite köttfärssås tillagad av moi innan jag, Ellen och Lisa drog iväg på bio och såg Inglorious basterds som för övrigt var väldigt bra!
Jag kommer sakna tjejerna - har så himla kul med dem varje gång - men jag kommer ju bara vara borta 6 veckor - så det är ju ingen evighet precis!
När vi kom ut från bion var det visst storm och regn, väldigt mysigt! Men det känns ändå bra att jag kommer få springa omkring i typ 30 graders värme de närmsta 7 veckorna ;)
Vi är ganska bra på att larva oss, här innan nån studentskiva i våras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0