Det ar sol i Afrika igen!

Nar vi vaknade imorse var det sol igen, och varmt! Sa alla gick upp med stora leenden pa lapparna! Vi tog en promenad till supermarketen, igen, och tog ut pengar infor mozambique och handlade lite picnic till bussresan pa 10-12 timmar. Resten av dagen har spenderats pa hotellet i solen, och jag maste erkanna att jag borjar fa en riktigt bra branna! Efter mozambique lar den inte vara samre ;) Nu ska jag packa, ta en dusch, bestalla in pizza till lodgen och sen ska vi pa fest, for att varma upp lite infor mozambique ;)
Jag har det saa bra har!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Du har alltid bra bränna!!!

2009-09-26 @ 22:15:51
Postat av: kajsa

inte ok hanna, du kan ju inte komma hem o va brun :`(

2009-09-28 @ 16:26:23
URL: http://forthethrill.blogg.se/
Postat av: Katta

Vi kommer antagligen inte känna igen dig för att du är så brun :D

2009-10-01 @ 12:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0