Ännu en dag

Det är tur att jag ska åka iväg på söndag för jag har så sjukt långtråkigt på dagarna när andra är och jobbar eller pluggar eller vad folk nu gör! Sen träffas man ju på eftermiddagarna och kvällarna och har kul men de här förmiddagarna tar död på mig :P Och idag är inte bättre...
Om några timmar ska jag iaf dra in till grönan med Elin och Ellen och se på Håkan - det ska såklart bli kul! Innan det får det nog bli en sväng till banken och kanske fundera på vad jag ska ta med mig för nåt till Afrika... Ska vara borta i 6-7 veckor och får bara packa i EN ryggsäck - ska bli intressant att se hur det går :P
Haha det här var på Håkan 07
(eftersom jag är så dålig på att ta bilder nu för tiden får jag slänga in en massa gamla bilder men jag ska försöka förbättra mig och ta lite fler bilder! I Afrika ska jag iaf ta mycket bilder!)

Kommentarer
Postat av: Elvira

Va, var det där hela två år sen? Var vi inte där förra året...? (Har för mig att jag stod lite bakom kameran när den där bilden togs...) :P

2009-09-05 @ 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0